Eindelijk een berichtje uit Brazilië

31 juli 2016 - Timóteo, Brazilië

Hallo allemaal,

We hebben af en toe Internet maar dan slaat mijn telefoon ook nog op hol.
Het is hier geweldig mooi en bijzonder en indrukwekkend.
We hebben al veel geklust en geschuurd en gesaust. Is erg nodig.
Ook hebben we een kampvuuravond georganiseerd met een groot broodje hamburger met ei kaas ham spek banaan tomaat maïs. Wij hebben getrakteerd een hele bijzondere avond met portugese liederen en Hollanda liedjes.
Maybritt en Marwin genieten ook volop en spelen veel met de Braziliaanse kinderen. Ze kennen de taal niet maar dat is geen belemmering.
Wat een verhalen schuilt er achter de Braziliaanse kinderen. Onvoorstelbaar, maar wat mooi dat ze hier de liefde van Jezus ervaren.

Ook hebben we een paar keer een evangelisatie project meegemaakt in arme wijken. Er gingen kinderen naar voren om hun hartje aan Jezus te geven en er werd voor hun gebeden. Prachtig.

Voor nu stop ik. De verhalen houden jullie nog tegoed.
Nog 4 nachtjes slapen en dan weer naar huis. Ook wel weer zinin maar moeilijk om hier alles achter te laten.
De lange reis weer doormaken:)

Wat een bijzondere tijd hebben we hier gehad. Veel geleerd van Netty die zo dicht bij de Heer woont. Wat een goed werk doet zij. Ook Bernard en Susanne verzetten veel werk. Heel bijzonder om te zien.

Heel veel liefs van ons allemaal.

1. Willy Vrieswijk:
    30 juli 2016
    Wat fijn dat het jullie goed gaat en wat een bijzondere en mooie ervaring is deze reis. Nog een paar dagen en dan weer huiswaarts. Geniet deze laatste dagen nog , en bij deze alvast een goede terugreis toegewenst. Groetjes
  2. Petra Bijlstra:
    30 juli 2016
    Prachtig dat jullie zo tot zegen mochten zijn. Dat jullie dit samen met jullie kinderen mee mochten maken Een ervaring om nooit te vergeten. We wensen jullie nog een paar goede dagen . Sterkte bij het afscheid nemen en een hele goeie reis terug.
    Leafs Jent en Petra
  3. Froukje:
    30 juli 2016
    He boonstra's, wat fijn wat van jullie te horen! Wat bijzonder dat jullie dit mee mogen maken! Een goede terug reis gewenst en ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groetsjes ut Ljussens.
  4. Tettie:
    30 juli 2016
    Wat fijn wat fan jim te lêzen. Jim dogge hiel goed wurk. It is al hast wer gebeurd.Dit sil jim noait wer ferjitte. We binne ek bliid dat jim aanst feilich wer yn Ljussens komme. Sukses de lêste dagen. leafs fan ús.
  5. Henriëtte:
    31 juli 2016
    Lieve Bonies,We zien uit naar de verhalen die jullie meebrengen uit Brazilië....nog fijne dagen daar en wij bidden om Gods zegen en bescherming voor jullie terugreis! HIJ IS BIJ JULLIE EN GAAT OOK MEE ALS JULLIE WEER TERUGREIZEN! "VERTROUW MAAR OP HEM, WAT HIJ ZEGT DAT ZAL HIJ ZEKER DOEN!" Liefs van Gerrit en mij