De reis begint.

11 juli 2016 - Lioessens, Nederland

Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we naar Brazilië. Whaaaah wat gaat dat snel in 1x.
De koffers staan klaar en morgen de laatste dingetjes er nog even in.
We vertrekken om 12:00 van huis. Heit, mem, Sjoukje en Nanne brengen ons naar Schiphol.
Om 19:00 gaat onze eerste vlucht naar Madrid , dan een vlucht van 11 uur naar Sao Paulo en dan een vlucht naar Belo Horizonte en vanuit daar nog 3,5 uur met de bus naar het kindertehuis. Een lange reis maar hier gaan we ook van genieten!

Op het terrein van het tehuis is geen wifi, maar als het lukt probeer ik af en toe wat op de site te zetten, het is maar net waar we komen.

We kregen van de week een mail van Netty dat ze daar ook voor ons bidden. Super!
Morgen gaan ze materialen kopen zodat wij aan de slag kunnen. Woensdag middag (Braziliaanse tijd 5 uur verschil) komen we daar aan. Donderdag bekomen van de reis en gesprekken met Netty en wat we allemaal gaan doen etc. Planning is klaar dus dan kunnen we vrijdag aan de slag.
Ook vroeg ze om pindakaas, sandwich spread en roggebrood. Dus dat ook nog maar in de koffer. Ook hebben we tandenborstels en bekers, speelgoed, knutselspul etc mee in de koffer. De terugreis lege koffers haha.

Wij hebben er enorm veel zinin en we komen op het juiste moment! !
Ik schreef laatst over de veranderingen, je kunt het nu uitgebreid lezen op http://www.skhb.org

Ik schrijf dit verhaal op bed en nu maar hopen dat ik snel in slaap val. (Jeroen slaapt inmiddels) :)

In Brazilië gaan we Netty de cheque overhandigen van 4065!!!!! Wow wat super en wat een zegening. Laatst was het 3790.

Heel hartelijk dank voor de giften.

Ook bedankt voor de appjes, telefoontjes, cadeautjes, kaartjes van deze week. Overweldigend.

Tot over 3 weken! (Ik hoop eerder een blog te schrijven)

Groetjes van de Bonies naar Brazilië.

Zegen ons op de weg die wij gaan Heer.
Hij is erbij en wij leggen het in Zijn hand.

Xxx

1. Richtje Visser:
    Goeie reis tawinske!
  2. Sjoukje:
    11 juli 2016
    When my arms can't reach people who are close to my heart, I always hug them with my prayers. May God bless you on your journey!
  3. Diny vd ploeg:
    11 juli 2016
    Een hele gezegende reis en verblijf daar lieverds.....God gaat met jullie mee....een hele geruststelling!! We zullen natuurlijk voor jullie bidden en zien uit naar Zijn werk door jullie heen!!
    Heeeeeeeeeel veel zegen, plezier en bezinning.....dat deze reis jullie allen zal vormen tot eer en glorie van Hem die ons lief heeft!!
    Dikke dikke tuut en kroepkes van ons allemaal!!
    Piet, Diny, Cheyanne en Shawnee
  4. Tracy:
    11 juli 2016
    Een hele mooie reis, respect voor wat jullie doen.
    Ik weet zeker dat dit niet voor niks is.
  5. Henriëtte:
    11 juli 2016
    Lieve Jeroen Rjimke Maybritt en Marwin,GODS ZEGEN zal over jullie zijn!Wij wensen jullie een overgetelijke tijd.Wij zullen speciaal voor Marwin(en natuurlijk ook voor Maybritt) bidden dat het goed mag gaan met zijn oortjes en geen pijn zal hebben tijdens de toch wel lange vluchten! Een heeeele dikke knuffel en tot ziens,IN HEM VERBONDEN; Gerrit en Henriette
  6. Willy Vrieswijk:
    12 juli 2016
    Spannend hoor, ik wens jullie een goede reis toe en een fijne en gezegende tijd daar. Tot ziens groetjes Willy
  7. Ria:
    12 juli 2016
    Een hele mooie reis toegewenst. Geniet ervan en zegen toegewenst met alles wat jullie daar gaan doen.
  8. Janny:
    12 juli 2016
    Lieve Rjimke en Jeroen en natuurlijk de kids Wij wensen jullie een hele goede reis en een behouden aankomst in Brazilie. Ik hoop dat jullie daar de zegen van de Heer mogen ervaren en dat alles zal zijn tot eer en glorie van Zijn grote naam. Een dikke knuffel van mij liefs Janny en Bauke
  9. Anneke Swart:
    Hoi Jeroen, Rjimke, Marwin en Maybritt,

Goede reis toegewenst en veel succes met jullie werk in Brazilië! Jullie komen vast terug met veel nieuwe ervaringen en mooie contacten.

Groet,
    Anneke
  10. Marjolein:
    13 juli 2016
    lieve bonies,

geniet van de reis en we denken aan jullie, kan het bijna niet geloven dat jullie daar nu zijn en wij hier, ben wel een beetje jaloers hoor, jammer dat ik niet in de koffer paste!

lieve groetjes van de kooistra's
  11. Ellen & Bert Fransen:
    16 juli 2016
    Wij bidden voor een goede overtocht en Gods bescherming in Brasil.