Nog maar 2 weken!

28 juni 2016 - Bartlehiem, Nederland

Hallo iedereen,

Ik heb nu nachtdienst en even tijd om een nieuwe blog te schrijven.
Nog 2 weken en we gaan "echt" naar Brazilië. Zinin! !!!
Het begint al aardig te kriebelen.
We zitten midden in de voorbereiding.
Koffers gekocht en geleend, Documenten bijelkaar zoeken en kopiëren, Braziliaans geld besteld, fototoestel gekocht, heit en mem hebben een busje gehuurd voor brengen en halen naar Schiphol (reuze bedankt lieverds) de konijnen en cavia krijgen ook een goed plekje. Fijn is dat. Etc Etc.

Vanaf zondag 3 juli hebben Jeroen en ik vakantie en hebben we nog heerlijk een week de tijd om in te pakken en ook belangrijk genieten! !
De kinderen hebben 11 juli hun laatste schooldag en 12 juli vliegen we om 19:00 vanaf Schiphol naar Madrid daar hebben we 2:55 wachttijd en vanuit daar vliegen we in 11 uren naar Sao Paulo Brasil. Vanaf Sao Paulo vliegen we door naar Bello Horizonte. De gehele reis duurt metelkaar 21 uur. Vanaf Bello gaan we met de bus in ongeveer 3 1/2 uur rijden naar het kindertehuis. Tussendoor gaan we eten in een restaurantje.
De busreis lijkt ons prachtig, genoeg te zien in een land waar je nog nooit bent geweest.

We willen IEDEREEN bedanken voor de gulle giften en alle acties die er zijn gehouden ook de kerken: Moarre/Ljussens, Paesens/Moddergat, Anjum, Niawier/Metslawier en Oosternijkerk heel hartelijk dank voor jullie gift. Overweldigend.

We hebben dan ook een flink bedrag bijelkaar dat we Netty gaan overhandigen in Brazilië. Het bedrag is: Schrik niet! !!!

************* 3790 euro******

Wat een zegen voor Stichting Kindertehuis Horeb.

OBRIGADO (Braziliaans voor bedankt)

Tot slot een prachtig lied die ik jullie mee wil geven:

Opwekking 774* Ik verlang naar Jezus. (YOUTUBE)

Hij verdient alle lof eer en glorie.

Voor degenen die het best spannend vinden dat wij naar Brazilië gaan, wij vertrouwen op Hem, Hij beschermt ons. Zit er niet over in Hij is erbij en ook bij jullie.
Wie vertrouwen op de Heer zijn als de berg Sion.

Liefs van Jeroen en Rjimke
Maybritt en Marwin

1. Sjoukje:
    28 juni 2016
    Het is bijna zover lieverds. Geniet van de voorbereidingen en van het uitkijken naar de reis! Wat een onvoorstelbaar groot bedrag hebben jullie bij elkaar gehaald, geweldig!
  2. Tineke Boersma:
    28 juni 2016
    Een hele goede en gezegende reis toegewenst en een behouden thuiskomst
  3. Tettie:
    28 juni 2016
    Wat een heerlijke spannende tijd om zo naar jullie eindbestemming toe te leven. Bijna gaan jullie naar datgene waar jullie al meer dan een jaar mee bezig zijn. Zoveel zegeningen gekregen en dat gaat vast door. Want waar liefde woont, gebiedt de heer Zijn zegen.
    Veel succes met de laatste voorbereidingen. Liefs, Tettie
  4. Marrit:
    28 juni 2016
    Wauw! Wat een prachtig bedrag hebben jullie bij elkaar gehaald. Leuk om jullie zo te volgen met de bijzondere reis die jullie gaan maken. Veel succes nog met de voorbereidingen! Liefs
  5. Henk en Laura:
    29 juni 2016
    Een hele gezegende tijd gaan jullie beleven. Wat geweldig! Liefs!
  6. Bertha Vlasman:
    2 juli 2016
    Wat een mooi bedrag hebben jullie bij elkaar gespaard..prachtig!!
    Dit wordt een vast een bijzondere reis die jullie nooit zullen vergeten.
    leuk om jullie zo te volgen..
    Geniet van de laatste voorbereidingen..
  7. Hilly Halbersma:
    8 juli 2016
    Beste Bonies,
    Een onvergetelijke reis toegewenst.
    Wat een mooi bedrag kunnen jullie voor het kindertehuis meenemen.
    Geweldig.
  8. Petra Bijlstra:
    11 juli 2016
    Lieve Jeroen ,Rjimke ,Maybritt en Marwin
    Het is zover. jullie reis begint.
    Prachtig dat het nu eindelijk zover is. We willen jullie een geweldige tijd toewensen.
    God gaat mee. Zijn onmisbare Zegen toegewenst. Dat jullie Zijn licht door mogen geven op alle plekken waar jullie zullen zijn.
    Leafs Jent en Petra en bern