Veilig thuis

4 augustus 2016 - Lioessens, Nederland

We zien weer veilig thuis na een lange reis van 30 uur.
We zijn net wakker (11:30) en de kinderen slapen nog.
Wat een verassing op Schiphol gisteren! ! De hele familie stond ons op te wachten. Super leuk. Helaas moesten ze lang voor het raampje wachten omdat we een koffer missen. Balen is dat. Meerdere van ons vlucht missen koffers. We hebben het opgegeven dus hij wordt nagestuurd. Gelukkig is het ons eigen koffer en niet een geleende.

Mem en heit hadden weer een busje gehuurd wat een luxe. Sjoukje en de kinderen waren ook mee. Nog naar de MC donalds geweest en half 1 thuis snachts.

Ons huis is versierd met welkom thuis plakaten en een slinger. Zo leuk. Verwend met cadeautjes en kaartjes. Super!

We gaan straks eerst maar beginnen mee uitpakken van de koffers. Binnenkort komt er meer verslag over de reis en foto's! !

We hebben een geweldige tijd gehad in Brazilië. En veel werk verzet met de groep. En heel veel indrukken gekregen. De kinderen vonden dit de mooiste reis ooit en wilden niet weg zeiden ze steeds. Ze hebben ook bijzondere vriendschappen opgebouwd.

1. Willy Vrieswijk:
    4 augustus 2016
    Wat een ervaring is deze reis voor jullie geweest, en fijn dat jullie weer veilig thuis gekomen zijn. Eerst maar uitrusten en de was wegwerken ( hi hi). Ben benieuwd naar jullie avontuur. Groetjes
  2. Froukje:
    4 augustus 2016
    Fijn dat jullie weer thuis zijn! Nu eerst maar bijkomen van de reis. Bijzonder dat jullie dit hebben mee gemaakt.