laatste blog in het oude jaar!!

31 december 2015 - Lioessens, Nederland

Lieve allemaal,

31 december 2015

Vannacht 3.00 wakker door een sirene en om 5.30 wakker van het carbidschieten bij ons op de hoek.

Dat betekend in Lioessens oud en nieuw!!

De hele week al veel bedrijvigheid in het anders altijd zo rustig dorpje

De jeugd rijdt met tractoren en aanhangers vol hout en kerstbomen voor het vreugdevuur om middernacht.

Beregezellig in het dorp.

Ik hou er wel van hoor? Vroeger was dit ook voor ons de mooiste dag van het jaar.

Het nieuwe jaar 2016 staat voor ons in het teken van Brazilië.  Wat hebben we er een zinin en wat een zegeningen afgelopen jaar!

Hier een aantal bijzondere giften:

Sint Maarten in Lioessens , veel spullen gekregen voor de verkoop en ook al heel veel verkocht,  de kraam @ zusenzo, zomaar een gift gekregen van bijv een collega,iemand uit de kerk etc , een gezin bij ons uit de kerk had maar liefst 200 euro gespaard voor ons, de zendingscommissie van Moarre/Lioessens een mooie gift, de zendingscommissie  van Paesens/Moddergat een mooie gift, Van 2 gezinnen krijgen we een bedrag per maand, de poieszspaarkaarten, en zelf sparen we natuurlijk ook!! En ik ben vast nog wat vergeten te noemen.

Overweldigend en ook een bevestiging  dat het Gods plan is.

We willen iedereen ook enorm bedanken voor de giften, spullen voor de verkoop en jullie gebed.

Dankbare mensen zijn wij!

In het nieuwe jaar (volgende week) gaan we de draad weer oppakken met de verkoop van spullen ook ga ik informeren  naar een kraam bij jou marktkraam.

Het plan is om op koningsdag op de vrijmarkt te staan.

Ook staat er een benefietconcert voor ons aan te komen van Jidou Bakker uit Damwoude. We houden jullie op de hoogte.

Voor iedereeen een fijne jaarwisseling  en Gods zegen voor in het nieuwe jaar.

Liefs van de Bonies

Een mens stippelt zijn weg uit, de HEER bepaalt de richting die hij gaat.

Spreuken 16:9

1. Henk en Laura:
    31 december 2015
    Wat een bijzonder jaar ook voor ons! Wij wensen jullie Zijn rijke zegen toe in het nieuwe jaar en bij de dingen die jullie gaan ondernemen.
    Veel liefs van ons!
  2. Rjimke Boonstra:
    Bedankt!
    Ook voor jullie een bijzonder jaar!!!
  3. Henriëtte:
    Lieve Jeroen,Rjimke,Maybritt en Marwin,
    Wat een fijn bericht,jullie zijn zo dankbaar!
    Wij wensen jullie Gods zegen in,en over alles!
    Liefs Gerrit en Henriette