Nieuwtjes

11 februari 2016 - Lioessens, Nederland

Tijd voor een nieuwe blog!

We zijn druk bezig met de voorbereidingen van het benefiet concert.
Leuk om te doen! En best een beetje spannend. Komen er mensen op af? Straks zijn er maar weinig of zelfs teveel hihi
Vandaag heeft Jeroen de flyers huis aan huis bezorgd in Lioessens, morgen is Morra aan beurt.

Vanaf maandag 15 februari hebben we een aantal maanden een kraam bij jou marktkraam in Dokkum (Strobossersteeg, oude Aldi)
Dit weekend de spullen prijzen en maandag de kraam inrichten. Heb mijn auto volgeladen vol met mooie spullen:)
Opbrengst voor het kindertehuis! !!
Kom kijken en kopen en zegt het voort.

Woensdag 17 februari houden de jeugdclubs van Anjum een flessenactie voor het kindertehuis. Is het niet geweldig?
Woensdag avond 16 maart gaan Jeroen en ik tijdens de clubavond vertellen over het kindertehuis en over ons reis hoe we erbij zijn gekomen. Zo krijgt de jeugd ook een indruk waar ze voor hebben gelopen.

Tel uw zegeningen een voor een
Tel ze alle en vergeet er geen.
Tel ze alle noem ze een voor een,
En ge ziet Gods liefde dan door alles heen.

Lieve groetjes van de Bonies en wie weet tot zaterdag 5 maart!!!

1. Tettie:
    11 februari 2016
    Hallo Rjimke,

Succes met de voorbereidingen. De kerk hebben we al gepoetst en nu maar hopen op veel mensen. Ze kunnen er zeker in boven op de 'oargelkreake' is ook nog plaats.
  2. Henk en Laura:
    11 februari 2016
    Zet m op! X
  3. Judith Bakker:
    12 februari 2016
    We kijken er ontzettend naar uit Jeroen en Rjimke! En het gaat goed komen weet je nog... De kerk komt vol en iedereen krijgt een plaatsje, daar vertrouwen we op!!
    Liefs, Henk Jaap en Judith