Vrijwilligersmiddag 28 februari

28 februari 2016 - Heerenveen, Nederland

Vanmiddag zijn we naar Heerenveen geweest.
Een samenkomst van vrijwilligers die net naar Brazilië zijn geweest en de groep die over drie weken vertrekt en de groep van ons die in Juli vertrekt.
Wij gaan met een groep van 7 volwassenen en 2 kinderen.
Leuk om elkaar te ontmoeten en verhalen te horen en foto's te zien.
Het was een fijne middag en nu hebben we nog meer zin om naar Brazilië! ! Over 20 weken is het zover.
Super om te zien wat de vorige groep heeft gedaan en heeft meegemaakt.
God is daar enorm bezig en wat een vertrouwen hebben de mensen daar. Hier kunnen we nog veel van leren.
In April komt Netty (van het kindertehuis) naar Nederland. Het is de bedoeling dat de groep vrijwilligers van juli (wij dus) nog een middag samenkomen met Netty erbij.

Nu gaan we ons deze week focussen op zaterdag! ! Het benefiet concert met Jildou Bakker.
Jullie zijn van harte welkom. Het wordt fantastisch.

Hartelijke groeten van de Bonies

1. Tettie:
    Hallo,
    Wat weer een bemoedigende en vreugdevolle dag. Nog 20 weken, dat is zo voorbij. Wij komen zeker zaterdagavond op het benefietconcert. Wordt vast een succes. Oant dan.
  2. Baukje:
    29 februari 2016
    Hallo lieve kinderen van ons!
    Wat fantastisch dat jullie weer wat meer weten en zo jullie kunnen voorbereiden op de reis.! Wat zijn we trotse ouders! Wat bijzonder om te zien hoe God jullie gebruikt om zo iets moois te doen in Zijn koninkrijk. We wensen jullie Zijn liefde, vrede en blijdschap toe voor de komende maanden. Ook voor zaterdag het prachtig om dit als ouders te mogen beleven. God verandert jullie enorm. Aan Hem de glorie!

Knuffel en Gods zegen . Heit en mem.
  3. Rjimke Boonstra:
    29 februari 2016
    Bedankt heit & mem en Tettie voor jullie lieve reactie! !!
  4. Petra Bijlstra:
    3 maart 2016
    We vinden het zo bijzonder dat jullie deze indrukwekkende reis met jullie gezin gaan maken.
    Wat mooi om zo ook op de hoogte te blijven. Dit is pas mijn eerste reactie , maar we volgen jullie wel hoor. Gods onmisbare Zegen toegewenst .Jent en Petra