Welkom op ons reisblog

10 augustus 2015 - Lioessens, Nederland

Welkom op ons reisblog. Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis naar Brazilië Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Onze reis gaat naar Stichting kindertehuis Horeb Brazilië waar we samen met Maybritt en Marwin heengaan.

We proberen in de zomer 2016 te gaan, we zijn druk aan het sparen.

Het is een vrijwilligersreis van 3 weken, waar we helpen met verschillende werkzaamheden bijv: onderhoud aan de huisjes (verven etc), verzorgen van de kinderen enz enz. Alle hulp is daar welkom, dus handen uit de mouwen. We hebben er enorm veel zinin en het is eigenlijk nog een beetje onwerkelijk.

Zaterdag 19 september hebben we een informatiebijeenkomst over de reis.

Er zijn ook een paar mensen aanwezig die al eens mee zijn geweest, zij zullen iets delen over hun ervaring.

Henrie en Like Sturing zitten in het bestuur van SKHB en daar is de info bijeenkomst ook. In Bovensmilde. De kids gaan dan ook mee.

In een andere blog vertellen we meer over het kindertehuis.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    10 augustus 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Evelien:
    12 augustus 2015
    Geweldig voor jullie om dit als gezin te gaan ondernemen!Alleen de voorbereidingen zijn volgens mij al heel spannend.Het lijkt me prachtig om op deze manier deze kinderen te helpen.Succes met alles!x
  3. Henriëtte:
    12 augustus 2015
    Geweldig dat jullie dit willen gaan doen.Gods zegen voor/over al jullie voorbereidingen!!Wij bidden dat jullie plannen mogen slagen.
  4. Dukke:
    13 augustus 2015
    Wat een mooi streven/werk. Ik wens jullie veel plezier met de voorbereiding. Het is op jullie pad gekomen en dat is niet voor niks. Mooie missie, dat geeft je kracht.
  5. Rjimke Boonstra:
    13 augustus 2015